JUMO "familien" feiret med en minneverdig fest som varte langt inn i de tidlige morgentimene.

Rundt 1200 ansatte i "Esperanto" / Visjonen "JUMO Gets It Done!" og jubileumsmottoet "People and Technology on the Move" kunne oppleves på nært hold / JUMOs eget band varmet opp med en egenkomponert fengende låt.

Nedlastninger

Pressetekst (Tysk)
(DOCX, 3.8mB)
Pressebilde
(ZIP, 11.75mB)
Buisness card
( VCF, 246B)

Atmosfæren på "Esperanto" var uten sidestykke helt fra starten av da JUMO-familien kom sammen i juni for å feire selskapets 75-årsjubileum som en spesiell milepæl. Denne feiringen understreket nok en gang det dype båndet mellom det tradisjonsrike Fulda-firmaet og de ansatte. Følelsen av samhold var merkbar på tvers av alle avdelinger og produksjonsområder, også utenfor Tyskland - en stor familie som fortsetter å skrive sin 75-årige historie sammen.

"Hver og en av dere gir et verdifullt bidrag til JUMOs suksess. Lidenskapen, engasjementet og profesjonaliteten deres garanterer vår fremtidige suksess som selskap", sier administrerende direktør Dimitrios Charisiadis. "Du kan føle JUMO-ånden her oppe på scenen, den ånden som har drevet oss fremover med positivitet i alle disse tiårene", understreket Chief Operating Officer Dr. Steffen Hoßfeld.

Varemerket JUMO sto i sentrum for kvelden. En rekke utstillinger - fra bryggeriet til vannfontener - ble vist frem, i tråd med bedriftens visjon "JUMO Gets It Done" og jubileumsmottoet "People and Technology on the Move". Etter den offisielle delen av kvelden gikk JUMO-familien ut på dansegulvet og feiret til langt ut på morgenkvisten. JUMO-bandet varmet opp gjestene med sin spesialkomponerte fengende låt "JUMO Gets It Done".

"Det var viktig for oss at deltakerne virkelig kunne oppleve vår visjon og vårt motto med alle sanser under arrangementet - og at denne unike opplevelsen med JUMO-familien ville bli husket av alle", påpekte Sabine Hauß (teamleder for markedsføringskampanjer og live-kommunikasjon). Sammen med Helge Jost (Marketing Campaign Management / Project Management for "75 Years JUMO") og "Jubileumsårets organisasjonsteam" hadde hun satt opp arrangementet. Det var derfor ikke lagt opp til et stramt sceneprogram eller en fast bordplassering, men i stedet til uformelle intervjuer på scenen og mange interaktive leker i en annen sal.

Nettopp denne frie plasseringen var det mange som benyttet seg av for å fornye og styrke gamle bånd. Mange kolleger var glade for å kunne ha en lengre samtale med andre ansatte etter pandemien over god mat og noe kaldt å drikke mens de feiret sammen foran scenen. Slik ble følelser vekket og uforglemmelige minner skapt. Spesielt lasershowet til tonene av "Pirates of the Caribbean" skapte ærefrykt og begeistring, og hvert øyeblikk var et lite eller stort høydepunkt. JUMOs 75-årsjubileumsfest for de ansatte var en begivenhetsrik fest bygget på samhold og entusiasme.

Ønsker du mer informasjon?

Pressetalsmann

Norge JUMO AS +47 67 97 37 10 +47 67 97 37 10