Multifunksjonell digital indikator med PLS-funksjon

JUMO meroVIEW: "Allrounderen" for komplekse applikasjoner

Den nye digitale indikatorserien JUMO meroVIEW viser et bredt spekter av prosessvariabler på en presis og levende måte, har PLS-funksjonalitet og styrer prosesser i sanntid.

Nedlastninger

Pressetekst (tysk)
(DOCX, 296.7kB)
Pressebilde
(TIF, 1.48mB)
Visittkort
( VCF, 246B)

Produktsjef Klaus Otto påpeker at vår nye serie tilbyr en rekke fordeler, inkludert fleksibel tilpasning, tilpassbar enhetsmeny, tekststøttet betjening, fire språkstøtte, parametrisering og konfigurasjon, samt en rask tilkobling med PUSH-IN-terminaler. Dette muliggjør rask oppstart og allsidig bruk i ulike bransjer, og fører til betydelige tids- og kostnadsbesparelser for kundene.

Den nye serien er tilgjengelig med forskjellige displaystørrelser, inkludert 96 × 48 mm i liggende format, 48 × 48 mm, 48 × 96 mm og 96 × 96 mm.

Med opptil fem universelle måleinnganger kan du enkelt koble til ulike sensorer, som RTD-temperaturfølere, termoelementer, motstandstransmittere, motstandspotensiometre og standardsignaler fra 0(4) til 20 mA/0(2) til 10 V. Du kan også tilpasse lineariseringen med 40 verdipar eller et 4. ordens matematisk polynom for å passe dine spesifikke sensorsignaler. I tillegg kan raske pulsinnganger brukes til å registrere og vise maskinhastigheter eller strømningshastigheter.

Vårt modulære enhetskonsept gir deg fleksible utvidelsesmuligheter med et bredt utvalg av alternativer, inkludert digitale og analoge innganger, utganger, grensesnitt og spenningsforsyning for totrådstransmittere.

Med tilgjengelige grensesnitt som RS485 (Modbus RTU master/slave), Ethernet (Modbus TCP master/slave), PROFINET-enhet, samt USB-vert- og USB-enhet, har du en bred tilkoblingsmulighet for enheten din.

I tillegg til standardfunksjoner som min/maks-verdier, måleverdihold og tarafunksjon for veieapplikasjoner, kan du benytte matematiske og logiske funksjoner for å kombinere analoge eller digitale verdier og implementere ekstra kontrollfunksjoner ved hjelp av strukturert tekst (ST-kode).

Setup-programmet inkluderer både en ST-editor og en feilsøkingsfunksjon for enkel programmering med ST-kode.

Ønsker du å vite mer?

Pressetalsmann